Na kilka godzin przed wykonaniem zdjęcia wewnętrznego bankietu, fotograf bankietu ustawia aparat bankietowy dużego formatu, zwykle 12 x20, w rogu sali na wysokim statywie lub z balkonu i stoi na drabinie, aby dosięgnąć aparatu. Dzięki obiektywowi szerokokątnemu ustawionemu na najszerszy otwór przysłony i otwieranej migawce fotograf kadruje obraz na szkle gruntowym za pomocą ciemnej, jasnej, ekranującej ściereczki umieszczonej nad głową. Należy pamiętać, że widok sceny na podłodze jest zarówno do góry nogami, jak i do tyłu. Lewo jest prawe, a prawo jest lewe.

Za pomocą asystenta trzymającego zapaloną świecę lub latarnię, asystent przechodzi do dołu kadru w bezpośredniej bliskości aparatu, w którym będą przebywać najbliżsi, fotograf patrzy na górną część szklanej podstawy, aby ustalić, gdzie osoba siedząca będzie przycinana. Asystentka znajduje się po lewej stronie pomieszczenia, a fotograf patrzy na prawą stronę szklanej szyby, aby sprawdzić, czy osoby przy stole będą widoczne. Trwa to do momentu, aż lewy prawy i górny i dolny element kompostowania zostaną oprawione w ramki, podczas gdy fotograf bankietu dokonuje regulacji oprawy w celu ustalenia, czy wszystkie osoby siedzące przy stołach będą na zdjęciu.

Fotograf Białystok – wspaniałe zdjęcia dla Ciebie i rodziny

Za pomocą podniesienia i upadku aparatu wizyjnego, pochylenia i przesunięcia fotografa precyzyjnie ogniskuje aparat na świecy, podczas gdy asystent porusza się z przodu na środek i z tyłu kadru. Po ustawieniu ostrości aparatu fotograf dokręca wszystko do pozycji zablokowanej. Migawka jest zamknięta. Obiektyw jest zamknięty dla małego otworu przysłony. Uchwyt na suchą płytkę lub folię montuje się nad szkłem szlifowanym. Najlepszy jest fotograf Białystok.

Fotograf na uroczystości - ślub i wesele

Oświetlenie do kamer płaskich (nie obracających się): Proszek błyskowy w rynnach lub żarówkach z srebrnymi odbłyśnikami jest nawijany szeregowo od balkonu lub podłogi po lewej i prawej stronie kamery na obwodzie pomieszczenia i poza polem widzenia kamery.

Jak wykonać dobre zdjęcie portretowe?

Każdy, kto siedzi przy stole i nie jest widoczny przez stały obiektyw kamery, proszony jest o przesunięcie się do tyłu pomieszczenia, aby stanąć za ostatnim rzędem stołów. Gdy tylko każdy znajdzie się na swoim miejscu, a osoby, które zostałyby pominięte, przeniosły się w kadr w kilku ostatnich krokach, są krytyczne dla wykonania zdjęcia. Fotograf wyciąga ciemny slajd z uchwytu, aby światło uderzyło w emulsję filmu. Jest on przekazywany asystentowi. Fotograf wycisza grupę. Obiekty są skierowane tak, aby obracały się w kierunku kamery i patrzyły na nią twarzą w twarz. Fotograf sygnalizuje uczestnikom, że podczas eksplozji lampy błyskowej przez dwie sekundy będą odliczać czas i mówić „otwarty” oraz że muszą być absolutnie nieruchomi.

W przypadku napędzanej powietrzem, gumowej żarówki wielkości cytryny, która z jednej strony otwiera migawkę Packarda, a z drugiej strony włącza się lampka błyskowa i naświetla film, fotograf daje sygnał dźwiękowy, otwiera migawkę, zapala lampę błyskową, poczeka aż zgaśnie światło i zwalnia żarówkę, która zamyka migawkę. Asystent przekazuje ciemny slajd fotografowi, który wsuwa go z powrotem do uchwytu filmu, dzięki czemu naświetlony film jest chroniony, a uchwyt filmu jest wyjmowany z tylnej części aparatu i umieszczany w jasnej torbie zabezpieczającej przed światłem.